27.08.2015

Salaş tunikler & Bluz

Dikiş dikmediğim için yayın yapmıyorum sanmayın çok dikiyorum da paylaşmaya fırsat kalmadan sahiplerine gidiyorlar.
Yaz döneminde çok detaylı çalışmalar yerine kolay hemen biten parçaları diktim bol bol.
Dantel bluzun penye çeşitlerinden bir kaç tane daha dikmiştim akan kumaşlar öncelikli olmalı!
Kolları ve etek ucunda band var.
Yaka ve sırtını biyeyle temizledim Ütülenmeyen biye nasıl dikilir burada uygulamalı anlatımı mevcut!
Salaş tuniklere sardığımı söylemiştim sayısını hatırlamıyorum kaç tane diktim:)
Kumaş her zaman oldugu gibi, hiçbir yerde bulamadıgım kaliteli penyeleriyle Baykumaş'dan
Jarse penye Baykumaş'dan ilk gelen paketten çıkanlar arasındaydı.
Narçiçeği pamuklu penye Baykumaş
Oldukca ince ve iç gösterdiğinden beden kısmına dantelle çözüm ürettim:)
 
Lacivert simli, aynı zamanda pamuklu penye yine Baykumaş!
Alttaki görselde bu penyenin grisi var çok sevdiğimden dikmeye kıyamıyorum:)
Fotoğraf alamadan giden tuniklerin kumaşı yine Baykumaş .

Hiç yorum yok: