7.07.2014

Bluz ve Baykumaş

 Çok fazla diktiğim benzer model bluzlardan biri daha.
Kaneviçe desenli bu kumaş Baykumaş'dan  daha önce gelen serilerdendi.
İnce krep, hafif, yazlık, dikimi de son derece kolay. Kumaş parçaları büyük olduğundan aynı modelden 2 adet bluz çıkardım.
Arkası düğmeli vintage tarzındaki bluzları hep sevmişimdir daha öncede bej renginde dikmiştim. Birde Medine ipeğinden diktim oda ileriki yayınlarda gelecek.
Kollar manşetli, omuzlar pileli.
Yaka plilerinin yapımını daha önce anlatmıştım. Bakınız...
Bunlarda Baykumaş'dan gelen son paket, Tv.de bir bakanın üzerindeki takımın kumaşını sitede görünce hemen sipariş verdiğim kırcıllı kumaş tam da istediğim gibi üstelik 3 mt!
Yani nefis bir Chanel ceket ile henüz modeline karar veremediğim etekle takım yapmak niyetindeyim, bayramda Fethiye,de olacağımdan başka bahaneler bulmalıyım, ahh bir düğün olsa da ilk sıraya alsam:))
Hala sitede satışı mevcut, etek, elbise, tunik pek çok seçenek var düğün mevsimi önümüz bayram çok aşırı sıcaklar dışında pamuklu astar ile rahatlıkla giyilebilir bir kumaş!
Kumaşların hepsi gerçekten kaliteli  ve büyük parçalardan oluşuyor, bu nedenle yüzlerce kez fikir değiştiyorlar bana nasıl büyük dert bilseniz:)




3 yorum:

Dikiş Sever dedi ki...

Cok guzelmis bluz,yakasida cok hos,kumasida,eline saglik

GÜLENGÖRÜCÜ HOBİDÜNYASI dedi ki...

BU CICEKLI MODELE BAYILIYORUM BENDEDE HAZIRI VAR YAPMAYI COK ISTIYORUM FAKAT ÖN KALIBI NASIL OLUCAK BILEMIYORUM YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM

Pratik Dikiş dedi ki...

Gülengörücü Hobidünyası
Linke tıklayın nasıl yapıldığını anlatmıştım önceden
http://istezeynep.blogspot.com.tr/2013/05/yelekli-yarm-daire-etekli-elbise.html