18.05.2014

Pijama takımı

 Kumaşlar http://baykumas.com/ dan son gelenler arasındaydı.
Öyle leopar desenini çok seven biri değilim ama bu takım çok cici oldu:)
Kumaşları seçerken de aklımda böyle bir takım yapmak vardı cinsi ve renklerini özellikle uyumlu olanlardan seçmiştim. Vakit bulunca dün hemen diktim.
Her ikisi de pamuklu penye esnekliği yok denecek kadar az,  tam yazlık.
Üst bedeni her zamanki gibi kalıpsız pratik çizip kestim. Arkası düz model yok aşağı doğru çok az genişleterek indim.
Öndeki aplikleri kumaşa çift taraflı tela ile yapıştırıp arkasına da ince tela yerleştirdim makinada zikzak dikiş yaptıktan sonra kenarlardaki fazlalıkları kestim.
Etek ucu çift iğne makine, kol ağzı ve yakalara leopardan biye geçtim.
Pijama için daha önceden diktiğim pantolon kalıbını kullandım basen kısmına biraz bolluk payı verip beli düz çıktım, kemer kısmını ayrı bant şeklinde içine lastik yerleştirip pantolon beline birlikte makine çektim.
Kendinden de kıvrılıp lastik takılabilir benim kumaşımın boyu  bu kadardı eninden keserek bele kemer yaptım.

3 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

Abla ellerine saglik. Bende hiccc icraaat yok. Iyi gunlerde giy rahatca ins

MariaM dedi ki...

çok cici olmuş, elinize sağlık

Dikiş Sever dedi ki...

Çok güzel olmuş abla,ellerine sağlık