11.04.2014

Yarasa kol dantel detaylı bluz

Dün boş günümdü ve kendimi dikişe adadım bol bol kestim biçtim. İnstagram da şahitlerim bile var.
Arada bu parçayı da çıkardım. (^_^)
Baykumaş'ın ilk gönderdiği kumaşların arasındaydı pudra rengindeki bu penye kumaş.
Bu seri, penyeler arasında en kalitelisi diyebilirim. Hatta son gelen paketlerim içinde de var. Dolayısıyla sitede de mevcut.
Zira benim içinde pek kıymetli olduğundan bir türlü kıyamadım:)
Sanırım bir metreden biraz fazlacaydı, daha önce dantelden de diktiğim modelden iki tane mont birde bu yarasa kol bluzu çıkardım her santimini kullandım ama kol bandlarına yetmedi bende kol ağzına dantel diktim.
Aynı modeli en son triko ile, kol bandı olan modelini de öncesinde leopar desenli penye dikmiştim.

4 yorum:

Fatma Başaran dedi ki...

Çok tatlı bir renk.kol detayları da çok hoşuma gitti. Ben zaten seviyorum dikişler de danteldir güpürdür.benlik olmuş bu.:) elinize sağlık

Pelin Kadıgil dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık. Birde size bu yaka etiketlerini nereden temin ettiğinizi sormak istiyorum, tabi sizin için sakıncası yoksa. Teşekkürler.

Pratik Dikiş dedi ki...

Merhaba Pelin hanım,

Bu işi yapan pek çok etiket firması var ama onlar en az 3000 5000 arası basıyorlar fiyatları da ona göre oluyor.

Bende bu firmalardan birine yaptırmıştım fiyat anımsamıyorum maalesef.

Fakat sınırlı sayıda 100,200 gibi düşünüyorsanız facebookda bu sayfa yapıyor. Arkadaş ekleyerek iletişime geçebilirsiniz.

https://www.facebook.com/yektaetiket?fref=ts

Pelin Kadıgil dedi ki...

Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.