22.04.2014

Tunik, Pantolon takım

Kumaş dolabımı düzenlerken iki kumaşın renk uyumu ve cinsi ile aynı anda kafamda bu model oluşuverdi.
Yeşil desenli kumaş Baykumaş'dan.
Mavi ise yine parça olarak alınanlardan.
Kumaş ince krep kalitesi süper, daha önce diktiğim   puantiyeli kumaşla aynı.
Düz beden üzerine uygulama yaptım yani kalıp yok maaelsef.
Tuniğin önü üst üste iki parçadan oluşuyor.
Manşetli ve yakayı pervazla temizledim.Arka ortasında tek biritli ilik var.
Birit ilik, biye ve kol tırtmacını aynı teknikle yapıyorum.

Pantolon hep tercih ettiğim bolllllll paça. Daha öncede kahvesini dikmiştim.
Klasik pantolon kalıbı. Paça genişliği ise  88 cm.
Bel düşüklüğü 6 cm. düşük bel kemeri taktım.
Diktiğim ama giyemediğim çok parça kıyafetim olsa da ertesi gün doğum günüm olmasını bahane ederek bitirip giydim:) Kombin önerisi önceki yayında mevcut:)

3 yorum:

Neslihan Eryuksel dedi ki...

Ellerinize sağlık,şahane olmuş.Öndeki detayı nasıl yaptınız merak ettim.Kalıp da kullanmamışsınız ama biraz detay alsak süper olacak..))

Pratik Dikiş dedi ki...

Neslihan Eryüksel
Şöyle ki:)
Önü iki kattan oluşuyor, alttaki düz göğüs pensli kalıp önü yuvarlak dönerek kol altında yani belde yan dikişle birleştirdim.
Üstteki omuzda pliler yaparak yuvarlak aşağı diğer yan dikişe kadar uzattım. Yakayı birleşik diktim.
anlaşılır oldu mu bilmiyorum görsellere bakınca daha net anlaşılıyor bu sebeple anlatmadım:)

Neslihan Eryuksel dedi ki...

Biraz çalışarak yapabilirim sanırım,çok teşekkürler..))