17.04.2014

Penye Tunik

 Dergilerden yada yabancı alışveriş sitelerinden modelleri ç/alıp TASARIMLARIM ! diye sahiplenen zavallılardan biri de bu modele sahip çıkmış yazık ki.
Efendim kalıp Burda dergisi Kasım 2013 sayısında kapak modeli.
Çok rahat, çok salaş, çok şık bir model. Üstelik  hatasız! cuk diye oturuyor.
Kursiyerlerimle defalarca dikmemize rağmen bir türlü kendime dikmek nasip olmamıştı.
Baykumaş'ın sitesinde kumaşı gördüğümde aklımdaki tek model buydu ne alakasaysa artık:)Halbuki dolaplara sığmayan kumaşlarım var benim.
38 beden kalıp çıkartıp dikiş paysız diktim.
Kumaşım örme jarse penye, likralı.
Sadece ceket boyunu uzattım.
Astarsız,  çıtçıtlarla kapattım.
Pervazlar telalandı.
Omuz dikişlerine silikon lastik kullandım.
Aynı modelin tam boyunu biraz değiştirerek farace dikmiştik kursiyerimle, pek bir şık oldu hani.
Kombinim de kullandığım gömlek ve pantolonu da ben diktim sonraki yayınlarda detaylı paylaşacağım inşallah.

11 yorum:

büşra angel dedi ki...

Çok asıl durmuş bizde ablama 38 ini bictik ama bol olmüstü kaban yaparken bende böyle ince bir kumaştan 36 bicicem sizinkini gordukten sonra:)

Fatma Başaran dedi ki...

Süper olmuş. Hem pratik hem şık. Güzel günlerde giyin.elinize sağlık

nuryyl dedi ki...

Bence bu model triko kumaş ile daha hoş görünmüş. Denemek gerek. Elinize sağlık. Sevgiler

Ahşap zamanı dedi ki...

çok güzel dikmişsiniz modeli kumaş seçimi çok iyi olmuş ellerinize sağlık selamlar...

kbr ldr dedi ki...

Nerede kurs veriyorsunuz acaba

kbr ldr dedi ki...

Nerede kurs veriyorsunuz acaba

selma dedi ki...

merhabalar bu ceketin fiyat bilgisini alabilir miyim

Slmy84@hotmail.com

selma dedi ki...

merhaba zeynep hanım
Harika olmuş.Burda nın bu sayısını bulamadım malesef kalıbsız pratik dikim aşamalarını gösterebilir misiniz.??

selma dedi ki...

merhabalar burda dergisiyle iletişime geçtim ve bana derginin bu sayısını gönderdiler.Kalıp isteyenlerin bilgisine

Merve dedi ki...

Çok güzel ya bende bu modelde ferace istiyorum kesim aşaşamalarını da çekseydiniz keşke

Cıldız dedi ki...

Merhaba acaba kaçinci sayisi burdanin dikmek istiyorum paylasirsaniz sevinirim