4.11.2013

Plikaşeli Deri Etek

En fazla ne dikiyorsun diye sorsalar cevabım etek olurdu!
Bundan sonra yine 2 etek ve bir ceket dikmiştim, ve yine etek..ler kesilmek üzere kumaş serili:)
Kumaş süet karışımı imitasyon deri.
Bel düşüklüğü 6 cm.
Bu tür kumaşların dikişi kolay oluyor. Sadece ütülerken ütü bezi kullanılması gerek yoksa sıcaktan eriyebiliyor:)
Ceket dikmek için aldığım ve sadece 1,30 cm,lik kumaşı ani bir fikirle eteğe çevirdim.
Kumaş miktarının azlığı nedeniyle arkasını çan, önleri ise ikişer barışık plikaşe yaptım.
Spor havasını korumak adına etek ucuna band geçirip çıma (1,ml.den makine dikişi ) geçtim.

Giydim bile!

3 yorum:

kardelen dedi ki...

çok ağır ve hoş görünüyor güle güle giyin :)

hasibe acemice işler dedi ki...

elinize sağlık bende pek etek dikmediğim için acemiyim bu sene biraz dikmek istiyorum kursta

keskin makas dedi ki...

sanki elinde sihirli bir deynek var kumaşlara dokunduğun anda güzellikler ortaya çıkıyor her zamanki gibi çok güzel eline sağlık :):):)