19.11.2013

Etekler, Bluz ve Baykumaş

 Baykumaş'ın ilk seride gönderdiği nefis bir parçaydı bu kumaş.
Üstelik tam 4 mt.!
İki adet plikaşeli bir tane de kalem etek çıkardım.
Eteklerde kalıp kullanmadığımı söylemiştim, kumaş üzerinde çizerek biçiyorum, arzu ederseniz düz baz kalıpta 12,cm korsaj düşerek alt parçayı arzu ettiğiniz gibi modelleyebilirsiniz.
Plikaşeli eteklerin birinde 10*20 cm'lik, diğerinde ise 6*12 şeklinde dışa açılan plikaşeler yaptım.
Plikaşelerin üzerine 3 cm kadar dikiş attım, etek uçları da çan şeklinde açılıyor.
Yine etek ucuna ayrı bir parçayı band şeklinde iç kısmına dikiyorum eteklerin duruşu daha tok ve güzel oluyor.
Kalan parçalar ile de bir kalem etek diktim!
Daha önce salaş bluzdan kalan parçalar ile  ceket ve hırkalarda kullanmak üzere düşük kol yarım balıkçı bir bady çalıştım.
Gizli fermuar yapımı burada.
Bel pervazı yapımı ise burada.

Not: Baykumaşın gönderdiği kumaşları özellikle belirtiyorum! diğerleri benim kendi aldığım kumaşlardır. Sayfada paylaşılan her parçanın kumaşını baykumaş,da bulamayıp lütfen bana sitem etmeyin! 
Kumaşlarımı  mağazalardan yada parça kumaş satan dükkanlardan ve  İstanbul.dan  alıyorum.

Hiç yorum yok: