13.11.2013

Deri Etek Ceket Takım

 Kumaş süet deri karışımı, dikimi son derece rahat.
Toplamda 4 metre olan kumaştan iki kloş etek kalan parçalarla da fakir kollu bir ceket çalıştım.
Ceket kalıbı her zaman kullandığım düz baz kalıp.
En sevdiğim ve kendime en çok yakıştırdığım ceket modeli bu model.
Biyeli ilikleri en son 2006 yılında yapmıştım uzun zaman sonra biraz elim soğumuş ama sorun olmadı gecenin bir yarısı diktim. Son zamanlarda hep gece çalışır oldum vakitsizlikten,/
Etekler daire diye tabir edilen kloş etek kalıbından yarım daire.
Kemer bel kavisiyle uyumlu kesildi.
Kloş etek ucu nasıl dikilir burada videolu ve görselli anlatımı mevcut.
Dikişleri gece dikince fotoğraflarda gece çekiliyor kalitesi için üzgünüm.

2 yorum:

Fatma Başaran dedi ki...

Brit ilikleri ceketlere ve pardesülere çok yakıstırıyorum.harika olmuş. Rengide çok hoş. Kısaca kalite görünüyor. Ellerinize sağlık iyi günlerde giyin

ummucan dedi ki...

ellerine sağlık yine yine yeniden ellerine sağlık