29.10.2013

Salaş Bluz ve Baykumaş

Baykumaş'dan gelen son pakette çıktı bu güzel kumaş.
Licralı, hafif, yumuşak ve pamuk oranı fazla viskon penye.
Son bir yıldır fazlasıyla vitrinlerde tanık olduğumuz salaş bluzlardan bende dolabıma bir tane ekledim. Çok tarzım olmasa da arada değişiklik iyidir ;)
Önü kısa arkaya uzun, kolları ve etek ucu oval dönen bluz, bel kavisiyle birlikte etek ucuna doğru genişliyor.
Yine birbirinden kumaşlar gönderen baykumaş'a  ayrıca teşekkür ediyorum.

Bir dip not düşeyim blogumda tüm diktiklerimin kumaşlarını sponsorumun gönderdiğini düşünüp sitede aynı kumaşları arayıp bulamayınca bana sitem edenler var.
Baykumaş,ın gönderdiklerini  özellikle belirtiyorum diğerleri ise benim farklı yerlerden satın aldığım kumaşlardır.

1 yorum:

ارسين أسلي dedi ki...

Dikim asamalarinida ekleseydiniz keske ellerinize saglik gozlerim yolda hani yinede bidahaki sefer icin :))