3.09.2013

Kumaş sponsorum Baykumas.com



Sanırım dikiş aşkıyla yaşayan birinin iş ortağı da aynı aşkla işini seven bir hobici ve kumaşcıyla işbirliği olabilir!
Bildiğiniz gibi yılda bir kaç kez kumaş almaya özellikle parça kumaş almak için İstanbul'a gidiyorum. Baykumaş.com  artık bu işe bir dur demenin zamanı geldi kumaşları  senin ayağına getiriyoruz dedi!
Üstelik sadece bana değil bakın hepimize neler söylüyor!
     Öncelikle ben de acemi bir dikişçi ve hobiciyim. Ve şuana kadar hep parça kumaşlar ile çalıştım. 4 yıl önce Fethiye'ye taşınınca kumaş konusunda oldukça sıkıntı yaşamaya başladım. Pazarda parça kumaş yoktu ve yakın çevrede bulabildiğim en ucuz kumaşın metresi 5 TL oluyordu. Eş, dost, anne.. Kim varsa kumaş toparlayıp yolluyorlardı.. :) Sonrasında birkaç toptancıyla görüştük.. Onların da minimum miktarları bir hobiciyi aşacak kadar fazlaydı.. Düşündük taşındık.. Bu sıkıntının sadece bize özel olmadığı kanısına kapıldık.. Ve sonrasında Baykumaş.com'u açtık. Henüz çok yeni bir site olmamıza rağmen en büyük beklentimiz bizi tercih eden kişilerin yüzünü güldürmek oldu.. Biz derken bu işi eşim Cenab ve ben yürütüyoruz.. 
Neler mi yapıyoruz.. 
Çuvallar dolusu kumaşlar geliyor öncelikle.. Nerden ne çıkacağı hiç belli olmayan çuvallar .. :) Başlıyoruz açmaya.. Defolu herşey hemen eleniyor, satışa sunulacaklar ise fotoğraflanıp, ölçülüp tek tek paketleniyor.. Ve yeni kod numaralarıyla internette beğeninize sunuluyor.. Tüm süreci biz gerçekleştiriyor ve takip ediyoruz.. Bu yüzden çalışma saati ya da günümüz yok aslında.. hep mesai.. daima mesai .. Ama bundan mutluyuz. :) 
Bunun dışında yakınlarımızdaki kişilere butik hizmeti de veriyoruz. Önceden randevulaşarak evimizde buna ayırdığımız kısımda henüz online satışa çıkmamış kumaşlara ulaşıp satın alabiliyorsunuz.. Misafirimiz olamayanlara ise akıllarına takılan her konuda yardım etmeye çabalıyoruz.. Online olarak bir kumaşı hissetmenin ne zor olduğunu bilsek de, bunu birlikte aşmak için çabalıyoruz :)
Tuğçe hanımla yaptığımız çok samimi telefon görüşmesinde  kumaşlar bu kadar pahalı olmamalı siz bir hobici yada dikiş sever iseniz malzemeye acımadan kullanmalısınız!  cümlesindeki altı çizili iki sözcük işte bu dedim aynı pencereden bakıyoruz!
Bana bir miktar kumaş göndermişler geldiğinde  paylaşacağım.
Dahası bana gönderecekleri bu kumaşlardan sizlere de hediye edebileceğim:)
Baykumaş.com da sadece kumaş yok, hobi malzemelerinden kıyafete kadar oldukça geniş bir portföye sahip.
Siteyi incelediğinizde aradığınız her sorunun yanıtını bulabilirsiniz. Bulamasanız da o kadar ilgililer ki hemen yardımcı oluyorlar!

Hiç yorum yok: