28.08.2013

Pantolon&Ceket

Yaz kış ayrı ayrı bir koleksiyon hazırladığımı söylemiştim! Bu takım da 2013 ilkbahar yaz tasarımlarımdan biriydi.
Aslında  8,9 parça daha var  kısmetse paylaşacağım, oysa ben kış için çalışmalara başladım bile!
Bu takımı epey zaman oldu dikeli.
42 beden krep kumaş.
Krep yağ gibi dikilen nefis bir kumaş!
Kalıp yok yine ölçülere göre düz beden üzerine uygulama yaptığım bir model.
İlik düğme yapmadım çünkü broşla kullanılmasına karar verdik. İçte kalan kısımlara da çıtçıtlar dikilecekti.
Pantolonda yan cepler kullandım bol paça klasik bir model.
Son halinin görseli elimde olmadığından bu şekilde paylaşıyorum.
Sahibinin keyifle giymesi dileğiyle.

1 yorum:

Nebihan AKÇA dedi ki...

Güle güle giysin sahibesi :) Bu arada kışlık dikmek daha zevkli ya da bana öyle geliyor, en azından tesettür açısından kışın model bulmak zor olmuyor.