9.08.2013

Gömlek Elbise

Bu yayını size Fethiye'den yapıyorum. Tatildeyim yani:)Üzerimde de bu elbise var iken hemen yayına alayım istedim.
Kumaş pamuklu viskon hafif ve serin tutan bir elbise.
Düz beden kalıbını ön ortasına ilik düğme payı (3,5 cm) verip açıklık bırakarak ve etek ucunu çan şeklinde genişleterek biçtim.
Yaka sıfır ve biye ile temizledim.
Ön ortasını yakada hafif açıklık bırakana kadar makine dikişi ile kapattım.
Bel kısmına 1 cm genişliğinde lastiği makine dikişi ile dikerek üzerinden overlok çekilmiş parça ile iç kısmını kapattım.
Yaka ve kol ağzına pamuklu dantel diktim.
İçine ise tam boy, pamuklu kumaştan beline ince lastik takarak bir astar yaptım serin serin giyiyorum.
Herkesin Ramazan bayramını tebrik ediyorum.

5 yorum:

İmren dedi ki...

yaz elbisesi çok güzel olmuş mutlu mutlu giy canım.tam benim tarzım..Hayırlı bayramlar...

İmren dedi ki...

yaz elbisesi çok güzel olmuş, mutlu mutlu giy canım..tam benim tarzım..Hayırlı bayramlar..

Arda Boran dedi ki...

harika..ama bence bu yayın birkaç Fethiye fotosu isterdi

white glaze dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
143. takipçiniz benim.
Bana da gelirseniz sevinirim :)
İyi Bayramlar
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_

Nebihan AKÇA dedi ki...

Çok güzelmiş bu :)
Bu arada benim de dikiş blogum var, bana da beklerim:
http://nebihanakca.blogspot.com/