25.04.2013

Tül Detaylı Yarım Daire Etek

 Bir önceki yayında paylaştığım  abiye takımın eteği de böyle oldu.
12 cm boyundaki 3 parçadan oluşan korsajın eteği yarım daire.
Korsajın ön kısmı biraz farklı dikildi içteki parçanın astarla birleşmesi gerektiğinden bir parçasını diktim çıt atıp ortasını tek kattan sonra tekrar çıt atıp kalan kısmını diktim biraz karışık gibi anlattım ama elinize aldığınızda nasıl yapıldığını mutlaka anlarsınız.
Eteğin tülünü sonradan çıkartmayı düşündüğümden ceketle takımı koruyabilmesi için korsajın alt ve üst kısımlarına biyeler ekledim.
Yarım daire etek kalıbını buradaki gibi çıkartabilirsiniz.
Düğün için hazırladığım diğer kıyafetimin ön izlemesi Facebook sayfamda merak edenler için.

3 yorum:

modaHİC degil dedi ki...

merhaba zeynep abla,
ben 2 ders alan vefasız öğrencin. Çalışmayı bıraktım,evdeyim ve blog dünyasına atılayım dedim. senide beklerim. Birde bloguma yorum kısmı eklemeyi becerebilirsem yorumlarını ve yönlendirmelerini mutlaka bekliyorum. Bu arada kıyafetler çok yakışmış. Gülegüle giy.

Pratik Dikiş dedi ki...

modahiç değil@ Zehra.cım sen misin? yalnız ulaşamadım bloğuna linkini profiline eklersen görebilirim sanırım:/

modaHİC degil dedi ki...

http://modahicdegil.blogspot.com/
:)