7.03.2013

Reglan,Fakir Kol İmitasyon Ceket

Kalıp olarak burdaki trençde kullandığım hırka kalıbını tercih ettim.
Benzer bir modeli daha öncede çalışmıştım hatırlarsanız ama şimdi yeni sahibinde kendime yenisini diktim.
Yine fakir kol, hakim yaka.Teknik olarak hakim yakalar yuvarlak yaka kesimlerinde kullanılır ama ben V yaka kesiminde kullandım.İllaki kurallara uyulacak diye bir kaide yok!
Önleri 4 adet çıtçıtla kapattım.
Etek ve kol ağzını astarladıktan sonra  astar ve kumaşın birleştiği yerden makine çektim.
Sizler yapıştırabilirsinizde. Ben garanti olsun sonradan açılma durumu olmasın diye dikişi tercih ediyorum.
İmitasyonların ütülenmediğine dair bir söylenti var hayır ütü bezi (beyaz ince bir tülbent) ile rahatlıkla ütüleniyor.
Daha öncede diktiğim ceketi de ütülemiştim.
Trencide  ütüleyerek çalışmıştım.

4 yorum:

kendinemoda dedi ki...

eline sağlık zeynep.çok şık olmuş.ceket dikimi biraz zor gibi geliyor bana.burda da çok güzel ceket modelleri var ama bilmem denemedim...

keskin makas dedi ki...

çook güzel olmuş elineze sağlık benim makinam deriyi dikmedi beni oldukça zorladı modelde çok güzel yakası yuvarlaktan daha hoş olmuş güle güle kullanın

şakire duman dedi ki...

çok şık olmuş elinize sağlık .sizi takibe aldım .bana da beklerim.

mevlüde Turk dedi ki...

sahane olmus her zamanki gibi. ama benim kucuk bir sorum olacak, benim dikislerim hep yamuk yumuk oluyor, siz nasil basariyorsunuz duz dikmeyi:)