6.02.2013

Kiloş Etekli Bebe Yakalı Elbise

Geçen haftalarda dikmiştim bu elbiseyi.
Üste bedendeki kumaş  16 yıldır dolap bekleyenlerdendi.Lacivert kumaş ile güzel bir birliktelik sağladı.
Üste beden kalıbı burdaki elbise ile aynı yakayı biraz daha oydum.
Hatta dantel bluz ve süet bluzda aynı kalıptı bedeni uzatıp pensleri iptal etmiştim.
Alt beden için ise yarım daire etek kalıbını kullandım.
Etek ve beden arasında 7,cm genişliğinde ayrı bir parçayı kemer şeklinde kullandım etekle arasına da biye taktım.Üzerine ise üst beden kumaşından biyeler diktim.
Arka ortadan gizli fermuar ve kollarında 1 cm çapında lastik kullandım.
İç astarı ise el dikişi ile bele tutturdum.



4 yorum:

zerrin tekin dedi ki...

ellerinize saglık.çok güzel olmuş:))

Fatma Başaran dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık.selamlar

Miray dedi ki...

Yaka çok güzel olmuş.Elinize sağlık.

mevlüde Turk dedi ki...

Birgun bende boyle duz dikmeyi ogrenecegim... Eminim buna:)))
gzel gunlerde kullan, yakaya bayildim