10.01.2013

Degaje Yaka (leopar desenli bluz)

Daha önce aynı kumaştan bir elbise
Birde yarasa kollu bluz dikmiştim.
Kalan son parçalardan da bu bluzu çıkardım.
Ben normalde degajeyi koldan veriyordum.Bu kezde böyle yakadan denemek istedim.
Kollar truvakar, boy ise 68 cm.
Beden 36. Herhangi bir düz beden kalıbını kullanabilirsiniz. Ben pratik çıkardım.
Arka yakada 3cm.lik band var üzerinden makine dikişi geçtim.
Etek ve kol ağzını 5 cm pay ile döndüm.

Not: Yine e-Maillerinize dönemedim kusuruma bakmayın en kısa zamanda telafi edeceğim umuyorum.

5 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

hos olmus abla ellerine saglik leopar candir.....
iyisin demiii

hasibe acemice işler dedi ki...

elinize sağlık degaje yakayı çok severim ama henüz dikmedim denemek istiyorum...

keskin makas dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık bende degaje yakalı elbise dikmeyi düşünüyorum sevgiler...

fatma.. dedi ki...

Tüm blogu talan edip de izleyici olmayı unutmuşum meğer bugün 100. takipçi olmayı bekliyomuşum, yorum yapmadan gitmeyeyim dedim :) diğer her şey gibi bluz da çok güzel elinize sağlık,benim burda dergisindeki degajeyi sökmem biraz zaman almıştı çok da basit değilmiş meğer :)))

Ceyda Çiçek dedi ki...

ellerinize sağlık zeynep hanım..leopar seviyor musunuz..