4.12.2012

Bebe Yakalı Süet Bluz

Kumaş süet, sadece 1 metre idi.
Model  buradaki elbisenin bedenini uzatıp yakayı biraz daha açarak yapılmış versiyonu.
Yaka ve pervaz yapım aşamaları burada.
Ön yakada pervaz dikişini yaparken yakanın yüzünden görünmemesi için ortadaki (oklarla gösterdiğim) kısmı boşluk bırakıyorum.İçeriden elde bastırabilirsiniz.
Yaka arkasını birit ilikle kapattım.
Kol ağızlarına overlokla lastik dikip çevirdim ve düz makine çektim.
Kumaş elastik olmadığından yanda kol altından gizli fermuar taktım.
Benim gibi  hassas biriyseniz fermuar dişleri içeride kalan kısmı rahatsız eder, kol altında ayrı bir parçayı biye gibi yaparak sadece fermuar ucuna  diktim.
Etek ucunda kumaşın  yetersiz kalmasından dolayı kıvırma payı için 5 cm genişliğinde ayrı bir parça ekledim.


2 yorum:

hanife dedi ki...

Çok hoş olmuş eline emeğine sağlık...Bloğunu izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim

Pratik Dikiş dedi ki...

Hanife @ Hoş geldiniz..