5.10.2012

Jarse Penye Ceket

Yaklaşık 3 haftadır faranjitle cebelleşiyorum.Geçtiğimiz haftalarda yatmaktan sıkıldığım bir gece yarısı 01,00 sularında kestim  ve diktim bu ceketi.Facebook sayfamda keserken paylaşmıştım.
Kumaş jarse penye yine kalıpsız .
Tamamen düz bir model sadece ön kısmını 4,cm.lik (8cm)bantla döndüm.
 52 beden, röveri (yaka oyuğu ) 28 cm.
Konfeksiyon işi overlockla diktim etek ve kol ağzına da düz makine çektim.
Annemi de ünlü yaptım internette resmimi paylaşma kızım diyordu:))

2 yorum:

Hobby Dünyası dedi ki...

Annene çok yakışmış.Seninde ellerine sağlık.Bir ödülüm var gelip alırmısın.LİNK:http://hobbyismyworld.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Hello, very professional high level blog! thank you for sharing. Because of good writing, and I learned a lot, and I am glad to see such a beautiful thing. Sorry for my bad English. ?