13.03.2012

Overlock Makinası

Dün yeni bir overlock makinası aldım. Zetina BL4-434D  Dört iplikli,çok fonksiyonlu bir makina.(2yıl garantili)

Hemen akşam bir anne yeleği diktim konfeksiyon işi hemde, performansını oldukça beğendim diyebilirim.

Kumaş,penye hatta tülbent te denedim elbette sanayi makinalarının yanından bile geçmez ama, ev için olanlar arasında hem fiyat hemde performans olarak çok iyi bence! umuyorum kullandıkça da sıkıntı yaşamam.

18 yıldır kullandığım dikiş makinam ilk defa bazı dikişleri dikmeyince mecburen servise gitti Zetina'yı da tamirci Mevlüt ustamın tavsiyesi üzerine aldım.

Alttaki görsel de benim dikiş atölyem nasıl çalışkan hatunum tv. de de dekorasyon prg. mı Evim şahaneyi izliyorum:))

Kumaşlarımı soruyordu pek çok arkadaşım masanın altındaki dolapta saklıyorum kitap gibi dizi dizi:)

Makinanın fiyatı Peşin 300 TL.(275 e aldım)Taksitte çok azda olsa fiyat farkı var.

150 Den başlayıp 1,800 liraya kadar çıkıyor fiyatları overlock makinalarının, açıkçası 300 den fazlasını vermek istemiyordum ev için kullanılan makinalara, sanayi alır evimin başköşesine yerleştiririm binli rakamlarda olanları.:)

Ayrıca iplik ve tansiyonlarda değişiklik yaptığında farklı desenler elde edebiliyorsun.

40 yorum:

Amak-ı Hayal dedi ki...

ooo hayırlı olsun hayatım:)

E ucuz gibi geldi bana

zeynep dedi ki...

Amak- ı Hayal @ Mersi canım evet oldukça iyi fiyat olarak:)

birtutamkekik dedi ki...

güle kullann zeynebimm:)
gıcır gıcır,tertemiz dikişler bizi bekliyor desene;)
overlok dikiş dikme zevkini arttırıyor bence.
temiz temizz..
öpüyorumm canısı..
muhabbetle..

Tasarımın Renkleri dedi ki...

Hayırlı olsun canım iyi günlerde kullan inşallah :)

dikisdersi dedi ki...

zetina yılların markası kullan bizleri haberdar et arada dişlerini nasıl çektigini göster bak sanki ben almış kadar heyecanlandım valla.kem gözlerden korusun mevlam ...güle güle kullan

Senem dedi ki...

Ya bende istiyorummm

dikisdersi dedi ki...

canım valla bekliyorum dikişini heyecanladım :)ucundan çeksende aynı postta paylaşsan ...

zeynep dedi ki...

birtutamkekik @ aynen öyle dediğin gibi alet yapar el övünür:))

Tasarımın Renkleri @ Teşekkür ediyorum

dikisdersi @ Aynen canım bende markaya güvendim bilirsin eski kara makinaları vardır ne sağlam olurdu onlar değil mi.
İnş. canım amin diyorum zaten çok göze geliyorum bu aralar Rabb'im muhafaza etsin hepimizi teşekkür ediyorum güzel dileklerin için koyuyorum bir örnek bak bakalım..

Senem @ Yürekten amin canım tez zamanda senin ve dikiş dikmeyi seven herkesin olsunnnnnn...

dikisdersi dedi ki...

gülegüle kullan :)meraktan ölürdüm .biras ayarını sıkılaştır.muhtemelen sag tarafta ayarın . birde üst lüperi hafif sıktın mı tamamdır .yeşil olanı .

zeynep dedi ki...

dikisdesi @ Evet ayar yaparken denediğim kumaştı zaten kendileri:))peki efendim mesaj alınmıştır..

Asahhara dedi ki...

Güzel kıyafetler dikmen dileğimle :) Güzel günlerde kullan.

AHLâM'DaN dedi ki...

güle güle kullan arkadaşım en güzel işlerinde temiz temiz kenarlar overlocklar yaparsın inş.eee ben biriktiririm overlokları sana gönderirirm.komşuda pişer bizede düşer mantığıyla:-)) bende istiyorum ama senin kadar becerikli olduğumda...

zeynep dedi ki...

Asahhara @ Teşekkürler canım sei buralarda görmek ne güzel özletme kendini ses ver sık sık..

AHLaM'DaN @ Elbette hayatım topla gel:))yok kendine haksızlık etme sende çokkk yeteneklisin tez zamanda seninde olur inş..
Mailine cevap yazdım dı gelmiştir sanırım:)

siyahkuğu dedi ki...

süpermiş:) güle güle kullan güzel şeyler dik ,fiyatıda uygunmuş canım .

melisa dedi ki...

dikişi yaratıcılığı çok severim ama eğitim olmadan çokta iyi olmuyor
basit bikaç etek dikmiştim makina falanda kullanırım ama dediğim gibi iyi değilim el pratiğim yok

Pırpır dedi ki...

Hakikaten her genç kızın hayali miymiş pekiyi? :)

Sevgiler,
pırpır

Mor Menekşe dedi ki...

İyi günlerde kullan canım , haayırlı olsun iş arkadaşın :D bende istiyorum , spariş almaya da başladım , temiz iş olması için şart .

kardelen dedi ki...

Allah hayırlı günlerde kullanmayı nasip etsin makina ikinci elmi yoksa sıfırmı

giyim dikiş dedi ki...

Hayırlı olsn tatlım,bol dikişli günler inş,bende de va bi overlok mak. ama çok eski her an tık die gidebilir :)
kaça aldın cnm aklımda bulunsun, her an lazım olabilir çünkü :)

Latife dedi ki...

ne güzel! güle güle kullan!

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

hayırlı olsun, bunların fiyatlarının bu kadar uygun olduğunu bilmiyordum, geçenlerde benimki pfaff ama baya bir eski, problem çıkarınca bir dolaşıp baktım, brother 1,4 bin, singer ise 650 lira bana çok gelmişti. güle güle kullanın gayet de güzel dikiş yapıyormuş.

zeynep dedi ki...

siyahkuğu @ Teşekkür ederim...

melisa @ El tecrübesi zamanla elde ediliyor canım diktikçe gelişir biraz da dikkat ve sabırla..

Pırpır @ :))Öyleydi değil mi bunun reklamları ...

Mor Menekşe @ Mersi canım sana da lazım çok daha iyisine sahip ol inş..Bol kazançlar daim olsun müşterilerin..

zeynep dedi ki...

kardelen @ Teşekkür ederim yukarıda da yazmıştım hayır 1. el sıfır yani.

giyim dikiş @ Hımm sana da yenisi lazımmış artık yazdım zaten 300 lira canım bir üst modeli de var oda 500 civarı falan sanırım..

Latife @ Canım teşekkür ederim..

zeynep dedi ki...

neslininatölyesi.blogspot.com @ Evet aynen öyle bana da çok fazla geliyordu sınger paff,brother hatta janome .600 1800 arası, o fiyatlara sanayi almayı tercih ederim bende.Bir bakın ben sanayi tipi kullandığım için öncesinde buda fena gelmedi evde fazla fazla yeter dedim.

nanemaydonoz.blogspot.com.gül dedi ki...

merhaba ben geldim canım
müsadenle izlemeye alıyorum
bende beklerim

dikiş hobim erguvanlar-erguvanlar.blogspot.com dedi ki...

hayırlısı olsun makina güzel görünüyor dikiş dikene bu makina süper bişey işleri kolaylaştıyor. ben sanayi kulanıyorum çok memnunum ama biraz yer kaplıyor.sizinkinde yer sorunu yok gibi...

suhuba dedi ki...

Canım güle güle kullan desene daha güzel cicler bizi bekliyor :)

otuzundansonra dedi ki...

güzel günlerde kullan inşallah,Yakışır sana,sevgiler

designbyeda dedi ki...

güle güle kullanın.çok uygun fiyata almışsınız.bence de ev için yeterli olduktan sonra uçuk fiyatlara gerek yok.sevgiler

zeynep dedi ki...

nanemaydonoz.blogspot.com.gül @ Hoş geldiniz..

dikiş hobim erguvanlar-erguvanlar.blogspot.com @
Hoş geldiniz eve en güzeli sanayi ama ev içinde bunlar uygun..

suhuba @ Teşekkürler canım..

otuzundansonra @ Sağolasın canım benim..Sevgiler benden de..

designbyeda @ Haklısınız tamamen aynı fikirdeyim bende..

teknisyen dedi ki...

güle güle kullanın hayırlı olsun

zeynep dedi ki...

teknisyen @Teşekkür ederim hoş geldiniz..

teknisyen dedi ki...

hoşbulduk zeynep hanım

zeynep dedi ki...

teknisyen @ Israrla yorum bırakıyorsunuz lütfen kimliğiniz yada profil bilgileriniz yok kim olduğunuza dair adres link vs bırakmazsanız yorumlarınız yayınlamayacağım..

teknisyen dedi ki...

nereden link bırakmam gerekiyor

zeynep dedi ki...

teknisyen @ İnternet siteniz yada servis hizmeti verdiğiniz iş yerinizin varsa adını adresini yazarsanız sizin için yayınlayabirim..

teknisyen dedi ki...

slm şimdi oldu galiba

melek dedi ki...

merhaba..blogunuzu yeni takip etmeye başladım..bende overlok makinesi almak istediğim için hemen dikkatimi çekti.nasıl memnun musunuz?tavsiye eder misiniz?bilgi verirseniz bu konuda çok memnun olurum..

zeynep Her şeyden biraz. dedi ki...

melek @Melek hanım yukarıda da yazdığım gibi penye ,triko,jarse ve saten hepsinde denedim sonuç oldukça başarılı tavsiye ederim hem fiyat hemde performansından memnun kaldım..

üç dilek dedi ki...

hayırlı olsun bir iki aydır bende almayı istiyorum dikişler temiz olsun diye fakat karar vermekte baya zorlandım Singer alıcaktım ama sen memnunsun deneyimlisin de dikiş te bende bu model alayım ozaman barii :))