6.02.2012

Dantel Elbise (1)

Siyah dantel kumaş ile çalışılmış kayık yaka elbise.

Kollar dışında beden astarlandı.

Esnek bir kumaş olduğundan pens yapmadım.Büyük bedenlerde göğüs ve beden pensi uygulanabilir.

Sol yanda giyim kolaylığı sağlaması için gizli fermuar kullandım.

Kol üst kısmında lastik dikiş ile büzgü yaptım.

Kalıpsız pratik kestim herhangi bir T-Shirt'ü kalıp gibi kullanarak boyunu istediğiniz ölçüde belirleyebilirsiniz.



İstenilen ölçülerde dikilebilir.Siyah, Lacivert, Pudra ve Camel renkleri mevcuttur.

Keyifle kullanması dileğiyle sahibine gönderilmiştir.

Sipariş ve fiyat bilgisi için mail atınız.

pratikdikis@gmail.com



Görsel kalitesi için üzgünüm anlayamadığım bir sebepten dolayı net görüntü yakalayamadım.

9 yorum:

Senem dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine sağlık canım. bende üşenmezsem bugün bir pantolon kesip dikeceğim :)

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor :)

muko dedi ki...

eline sağlık cnaım çok güzel olmuş

MODAVESAİRE dedi ki...

harika olmuş tatlım. ben de kolları dantel bir elbise dikeceğim. kumaş ortaya çıkardım.. bu gün kesip dikmeye başlayacağım..

birtutamkekik dedi ki...

ZEYNEBİMMMM!!!
çok özledim seni,sizleri..
döndük nihayet biz...
rüyalarıma girdiniz resmen...
:))
çok hoş olmuş elbise..
emeğine sağlık gülümm..
sardım seni sımsıkı...
muhabbetle canısı...
:)

bir kase lezzet dedi ki...

Zeynepcim çooook güzel canım:))))))

anne eli gibi dedi ki...

çok şık bir elbise olmuş,keşke benimde böyle marifetlerim olsaydı neler dikerdim kendime,neyse senem öğretir belki bana:)
emeğine sağlık canım..

zeynep dedi ki...

Senem @ Teşekkür ederim canım kolay gelsin sana da..

neslihanınatölyesi.blogspot.com @ Teşekkür ederim..

muho @ sağol hayatım sen neden bu kadar tembelsin bakayım hani yeni postlar...

MODAVESAİRE @ Kolay gelsin sana da canım bitince paylaş bizimle..

birtutamkekik @ Ay canı m ya yokluğun nasılda belli oluyordu hoş geldin sefalar getirdin...sardım bende sıkı sıkı seni..

bir kase lezzet @ Teşekkür canım.

anne eli gibi @ Ohh ne güzel işte öğretir Senem emimin..

mevlüde Turk dedi ki...

aslinda cesaret edebilsem bende boyle bir dantel elbise dikmek isterim, bu yuzdendir ki buntun dantel dikenler gibi sizde idolumsunuz:) cok chic olmus, ben kollardaki detayada bayildim, farkli bir hava katmis. Elleriniz dert gormesin