1.01.2012

Kış Bahçesi

Uzunn boydan boya manzaralı büyük bir balkonu var evimin, yazları keyfini çıkarıyorduk zaten de neden kışın da çıkartmayalım diye düşündük ve bir kısmını kapattık.

Yağan yağmurun, karın yada kışın cılız güneşin keyfini sürmek, kahvaltı yapmak sıcak çikolatamı içerken manzaranın tadına varmak ne güzel oluyor.

Masa ve sandayelere de yeni bir çehre kazandırmak için minder kılıfları hazırladım.

Sandalye ölçüsüne göre çiftkat kestiğim parlak kamuflaj kumaşın içine yine çift kat kumaş elyaf geçirdim.

Üzerine kapitone dikiş yaparak kenarlarını 6cm.lik (bitmişi 3cm.) biyelerle çevirdim.

Bağcıkları için üst köşelere biyelerin arasına alarak ve bel kısmına 3,cm. genişliğinde (bitmişi 1,5cm) biye diktim.

Aynı kumaştan masa örtüsüyle tamamladım.

Elyaf : Çift en 1,5 metre.

Kumaş: Çift en 3,5 metre.

9 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

zeynebimm....
bu ne güzel bir manzara böyle..
içimi açtı header resmin:)
ben o kış bahçesinde kahve içmek istiyorum canım arkadaşımla karşılıklı:)
lütfenn ama lütfen alla,hıım...
birde kar yağsa tam o anda ne iyi olurdu:)
bu yaşına kadar hiç kar görmemiş biri olarak nasıl makbule geçerdi ki anlatamammm:)
sağlıkla kullan canısı..
sardım seni sımsıkı..
baki muhabbetlerimle..
:)

muko dedi ki...

eline emeğine sağlık canım çok güzel olmuşlar,güle kullan güle balkon keyfi yap inşş
sevgilerrr

zeynep dedi ki...

birtutamkekik ; Teşekkür ederim canım evet manzara harika Marmaris'te ben çekmiştim bakıp bakıp özlem gideriyorum:)
Tamda şimdi sıcak çikolata içiyorum balkonda hemde kar yapıyor biliyormusun..Bekliyorum muhakkak gelirsin inş. da keyif yapar hasret giderriz..

zeynep dedi ki...

muku ; Teşekkür ederim canım seni de beklerim artık:))

Rabia Betul dedi ki...

Ankara'nın ayazında dışarı çıkmak zorunda olmamak duygusu yeterince güzel.Eh bir de sicak çikolata olunca mutluluk tavan yapar...

Profösör dedi ki...

süperrrr.. Bizim de balkonumuz öyle..

sarımutfak-hande dedi ki...

maşşallah harikasın canım ellerine sağlık
sanada mutlu seneler herşey gönlünce olsun

özlem dedi ki...

71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://www.porselendemlik.com/




tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini

01 ocak 2012-1 subat 2012

TARİHLERİ ARASINDA


http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.




SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.

VE TARİFİNİZE

"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA "

BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.

LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.

SEVGİLER

zeynep dedi ki...

Rabia Betul ; ahh değil mi ..Hoş geldiniz..

Profösör ; Ohh ne kadar güzel ailenizle keyfini sürüyorsunuzdur..Daim olsun efendim..

sarımutfak-hande ; Teşekkürler canım sana da hayırlı bir yıl diliyorum..

özlem ; Hayırlı olsun Özlem,cim en kısa zamanda bende katkıda bulunmak isterim.
sevgilerimle..