14.11.2011

Kışlık Şortlar.

Her iki şortunda kumaşları yünlü balıksırtı deseninde.Asla modası geçmeyecek spor yada klasik istediğiniz gibi kombinleyebileceğiniz modeldedir.



Bu modelin bel kemeri düz çalışıldı.(düşük bel)

Kahve tonlarındadır..

Bel 75

Basen 96

Boy 54

Paça genişliği 45 cm.

Duble paça yüksekliği 8cm.dir.

Bu model ise kemeri düşük bel çalışıldı.

Gri tonlarındadır.

Bel 75

Basen 96

Boy 48

Paça genişliği 45

Duble paça yüksekliği 8 cm.dir.

İstenilen ölçülerde çalışılabilir.

36_38_40 bedenlere uygundur.
Sahibine kavuştular.
Bilgi ve sipariş için sizi buraya alalım..

pratikdikis@gmail.com

16 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

zeynebim canım benim:)
yine ne hoşş ciciler paylaşmıssın böyylee:)
ellerine emeğine göz nuruna sağlık...
güle güle giysin sahipleri...
öptüm canısı...
sevgilerimle:

Ülkü dedi ki...

Teyze kış kış şortmu giycez ya pantalon olabilemez mi :) bana lazım he hemde bu kumaştan tamda :)

Şerife dedi ki...

bende şort yerine pantolonu tercih ederim :)

suhuba dedi ki...

İşte budur. Süper gözüküyorlar. Ellerine sağlık. :)

zeynep dedi ki...

birtutamkekik; Teşekkürler canım.Sevgilerimle..

Ülkü ; Kuzum sanada pantolon dikeriz dert ettiğin şeye bak;))

Şerife ; Ülkü'ye dediğim gibi kısa isteyene kısa uzun isteyene uzun yapılır canım..

suhuba ; Teşekkürler canım..

Şehrinaz dedi ki...

bende çok hevesleniyorum böyle görünce:) ellerine sağlık...

HEDEN dedi ki...

Marifetli arkadasım,bu şort çok guzel olmuş,hele rengıne bayıldım ellerıne saglık canım.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Tam istediğim gibi valla, ellerine emeklerine sağlık..

Senem dedi ki...

Kumaşa bayıldım ellerine sağlık tatlım

Hayat Cafe dedi ki...

Ellerine ,emeğine sağlık.
Gerçekten çok hoş olmuş.
Sevgiler canım..

eatcinemashoppingbypg dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENİM BU DESENBİR PANTOLANUM VARDI AKLIMA GELDİ HEMEN BİR KOMBİN YAPIYIM..

deniz saatçioğlu dedi ki...

Dikişler, detaylar son derece güzel duruyor ellerine sağlık ama boyu biraz daha kısa mı olsaydı acaba?

denizsaatcioglu.blogspot.com

otuzundansonra dedi ki...

süpersin Zeynep'im,döktürmüşsün.10 parmagında 10 marifet.sevgiler

özlem dedi ki...

döktürmüşsün valla. ellerine sağlık.

zeynep dedi ki...

Şehrinaz ; Teşekkürler..

Heden ; Teşekkürler canım beğenmene sevindim.

♥pemb€sinti♥ Öyle mi ? sana gönderelim güzelim yakışır.

Senem ; Teşekkürler canım..

zeynep dedi ki...

Hayat Cafe ; Sevgiler bende..

eatcinemashoppingbypg ; Hoş geldiniz .

deniz saatçioğlu ; Hoş geldiniz öncelikle, boy istenilen ölçüde yapılabiliyor.

otuzundansonra ; ah teşekkür ederim canım:))

Özlem ; :)Teşekkürler..