28.11.2011

Kaz ayağı desenli elbise.

Kumaş miktarı 1,30 cm.
Siyah saten kumaş 30cm.
Astar çift en 1m.

Belirli bir kalıp yok kolsuz bir elbiseyi baz alarak çizdim.Düz bir elbise kalıbını tercih edebilirsiniz.
Yakayı ve kol bantlarını da kalıpsız kestim.
Elbise boyu diz altı, kollar kapri .
Ön, arka ve göğüs pensleri var.
Arkada 15cm. lik minik bir yırtmaç yürüme kolaylığı sağlaması için.
Yandan gizli fermuar.
Astar kolsuz sadece bedene takıldı.(Astara 2cm'lik esneme payı vermeyi unutmayın)
Güzel günlerde kullanması dileğiyle sahibine gönderilmiştir.

Bilgi ve sipariş için lütfen mail atınız.
pratikdikis@gmail.com

10 yorum:

dikisdersi dedi ki...

günaydın ,gözümü açtım ne güzel bir elbiseyle karşılaştım ,kaz ayakları bu sene çok mode degil mi ,seneninde rengi bu renk ee daha ne olsun , emegini kattık mı 3 güzellik bir arada
güle güle kullansın sahibesi

birtutamkekik dedi ki...

kaz ayağı kumaş desenini hep çok sevmişimdir zeynebim:)
kırmızısı sa ayrı bi güzel durmuş:)
bayıldım modele...
ellerine emeğine sağlık canısı..
sağlıkla giysin sahibesi:)
mutlu huzurlu ve bereke dolu güzel bir hafta olsun inşallah..
öpüyorum...

suhuba dedi ki...

ÇOk hoş gözüküyor. Ellerine sağlık.

Hayat Cafe dedi ki...

Ben bu kumaşın adının kaz ayağı olduğunu bile bilmiyordum.
O kadar cahilim bu konuda ama böyle böyle senden epey şey öğreneceğim kesin..
Ellerine sağlık canım
Hayırlı haftalar.

otuzundansonra dedi ki...

çok güzel,ellerine sağlık

özlem dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 30 KASIM-14 ARALIK tarihleri arasında http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

Swotpisces dedi ki...

bu kumaş kaz ayağı mıymış? ay yeni bir şey öğrenmiş oldum. :) eline sağlık şeker...

zeynep dedi ki...

dikisdersi ;Teşekkürler canım haklısın her yerde bu desen bende çok beğeniyorum..

birtutamkekik ; Canım çok teşekkür ederim öpüyorum bende..

suhuba ; Teşekkürler..

Hayat cafe ; Est..canım öğrenmiş oldun işte katkım olduysa ne mutlu birlikte öğreniyoruz paylaşarak:)

otuzundansonra ; Teşekkürler..

Özlem ; Elbette davete icabet etmek gerekir ilk fırsatta bende geliyorum.Sevgilerimle..

Swotpisces ; :))Rica ederim canım..

 Stil Direktörü  dedi ki...

dikişten anlamam canım ama desen seçimi yaka süper eline sağlık

zeynep dedi ki...

 Stil Direktörü  ; Teşekkürler canım beğenmene sevindim..