19.11.2011

Erkek kazağının dönüşümü (diy)

Bu bir geri dönüşüm projesidir.

Eşimin kazağı, üzerine yapıştırıcı bulaştırmış çıkmadı maalesef, kenarda kalan lekeli kısmı çıkartarak kendime yeni bir kazak yaptım.

Kenar dikişlerinden keserek elimdeki br kazağı model kullandım.

Ön,arka ve kolları teker teker kestim.

V yaka çizdim ön bedene (4.no, hafif kavisli çizersek yaka üzerimizde daha güzel duracaktır).

Yaka bantını kazağın yaka boyunu kullanarak kestim, köşelerden makine ile birleştirerek bedene yerleştirdim

Arka ortasını bedeninde arka ortasına denk getirerek bantı yakaya eşit şekilde iğneledim ve makine çektim.

(Yakayı ikiye katlayarak bantı 3 cm kısa keserseniz bitirdiğinizde düzgün bir yakanız olur.)

Birde kumaş boya ile siyaha boyarsam yepyeni bir kazak sahibi olacağımdır..

Ve sonuç...



15 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ellerine emeklerine sağlık hatun :)

Aѕαннαяα dedi ki...



Maşallah diyorum sana :)
Marifetli hatunun hali de başka oluyor.

Dürr-i Yekta dedi ki...

waoww süper, ya zeynep sen bayağı bayağı terzisin galiba herkesin harcı değil bunu yapmak.

designbyeda dedi ki...

süpppeerr olmuşşş.ellerinize sağlık.bir de gerçekten hakkını vererek dikmişsiniz.oldukça düzgün.tebrik ediyorum

birtutamkekik dedi ki...

profesyonelimm benimm:))
war mı böyle bir beceri yahuu...
bayılıyorumm kuzumm sana ben...
her türlü hüner,boyy boyy maşallah...
sağlıkla giy canısı...
bu kadar olur yani...
ellerine fikirlerine sağlık...

FADİŞ dedi ki...

Valla bravo, yapmaya kalksam böyle bir şeyi senin kadar muntazam yapabilir miyim acaba:)

Şehrinaz dedi ki...

gerçekden çok beceriklisin:)ellerine sağlık...

fikir projeleri dedi ki...

bu nasıl bir gri dönüşüm böyle harika ellerine emeğine sağlık cnm sevgiler:)

mine dedi ki...

bayılıyorum senin bu becerikli haline süpersin canım ellerine sağlık

zeynep dedi ki...

♥pemb€sinti♥ Teşekkür ederim güzel hatun..

Aѕαннαяα ; ahaha sağol şekerim..

Dürr-i Yekta ; Öyle derler zaten :)Teşekkür ederim.

designbyeda; Hoş geldiniz.

zeynep dedi ki...

birtutamkekik ; Ay utandım şimdi canım benim teşekkür ederim ne güzel sözler söylemişsin güzel yüreklim..

FADİŞ ; Neden olmasın sevgili Fadiş:)

Şehrinaz ; Teşekkür ederim canım.

zeynep dedi ki...

fikirprojeleri ; Teşekkür ederim.

mine ; :)Sağolasın canım..

Mor Menekşe dedi ki...

Ellerine sağlık: ) ben çok severim geri dönüşümü .

Hayat Cafe dedi ki...

Budur yaa..:))
Yeteneğin ve hayal gücünün böylesine maşallah..:))
Emeğine sağlık canım..

zeynep dedi ki...

Mor Menekşe ; Teşekkürler

Hayat Cafe ; Ah teşekkür ederim:)