22.08.2011

T-Shirt Yenilemek (Süslemek) Diy (3)

İşlemler 

  • T-Shirtin boyunu kısaltıyoruz 

  • İstediğimiz şekilde süslemek için desen belirliyoruz.

  • Önce iğneyle ardından karbon kalemiyle yerlerini işaretliyoruz.

  • Kestiğimiz parçanın altındaki reçmeli bölümü resimdeki gibi sökerek açıyoruz 3 ve 4 numaralı görseldeki gibi yüzünden bir kaç ilmek çıkardığımızda tersinden kendiliğinden sökülen bir dikiştir.

  • Kumaş parçasını kat kat yaparak dört yapraklı yonca şeklinde kesiyoruz.Kalpler, yuvarlaklar, kare yada ne şekilde isterseniz.(kaç tane kullanacağımızı hesap ederek kesmeliyiz)

  • Beş numaradaki görselde, belirlediğimiz noktalara ortasından büzerek elle dikiyoruz.

  • Etek ucunu makinenin çift iğne ayarıyla diktim ben sizler buradaki gibi desenli dikişlerden de tercih edebilirsiniz.







Not:T-Shirt fazla içini gösteriyordu fotoğraftaki ceketin içine kullanmaktı niyetim ön kısmını bu şekilde kamufle ettim.

14 yorum:

Aѕαннαяα dedi ki...

Vayyy maşallah kuzuma. Marifet elleri yine faaliyette.

dikisdersi dedi ki...

ne kadar güzel bir dıy böyle ,güle güle kullan ceketlede kombin yapsan

Swotpisces dedi ki...

gayet de hoş olmuş bence, güle güle kullanın. :)

Ülkü dedi ki...

Hamarat kadının hali başka anacım :)güle güle kullan :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Akıllıca canım güzel günlerde olsun bu arada sonunda döndüm yurda öperim

Şerife dedi ki...

çok güzeller olmuş güle güle kullan

birtutamkekik dedi ki...

çokk güzell bir çalışma olmuş:)ellerine sağlık canım...
sevgilerimle...

Profösör dedi ki...

Bir selam verip geçeyim dedim. Selamün aleyküm..

Bu arada;

" Bir fotoğraf, bir ney dinletisi ve " Hakikat içinde bir rüya, rüya içinde hakikat" başlığını taşıyan yazımızı sayfamızda paylaşmak isterim."

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Süper ne kadar çok yetenek var bu bloglarda bayıldım ;) takipteyim;)

zeynep dedi ki...

Aѕαннαяα ; Ya ya ne demezsin başımı kaldıramadım işlerden:))

dikisdersi: Teşekkürler Çiğdem'im..

Swotpisces ; Teşekkürler..

Ülkü; Sağol kuzum benim...

zeynep dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ Hoşgelmişsin kuzucum özlemiştik zati:)

Şerife ; Teşekkürler..

birtutamkekik ; Teşekkürler sevgiler bende de en kocamanından..

zeynep dedi ki...

Profösör ; Aleyküm selam..Geliyorum elbette ilk fırsatta..

Kokosss ;))) kelebek ; Hoşgeldiniz teşekkürler her zaman beklerim..

otuzundansonra dedi ki...

çok güzel olmuş,becerikli hatunsun ,bravo

Hayatın Tatları dedi ki...

ÇOK GÜZEL VE DE ÇOK PRATİK BİR FİKİR. ELLERİNE SAĞLIK :)