31.05.2011

Pantolon Etek (pliseli)

Model buradaki pantolon eteğin çift pliseli olanı.

Kalıp olarak düz bir pantolon kalıbı üzerinden kumaşta uygulama yaptım.

Dikkat edilmesi gereken nokta her biri teker teker kesilmeli.

Öndeki pliselerin yanlarda olanı her parçada, ön ortadakiler sadece birinde verildi.

Resme tık yaparsanız kabataslak çizimini verdim sanırım anlaşılabilir.

Kumaşı keserken yönlere dikkat edilmeli (yani kumaşın yüzü birbirine gelecek şekilde olmalı)

Yandan opti fermuar kullanıldı.

Korsaj çift kat ve telalandı.

Astar sadece korsaj altına (paçalara) uygulandı.

Astara plise verilmeden düz kesildi.

Kumaş genişliği 1,5 boyu 2 metredir.

Resimdeki ölçüleri dikkate almayınız rastgele çizildi

zeynep&zeynep

Kolaylıklar diliyorum.

8 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel olmuşş, ellerine sağlık tatlım.

edibe @ edbdesigns dedi ki...

sahane yaa, masaallahin var :) bunlardan ben de istiyorum, hele bi memlekete ayak basayim da :) insaallah

F.Betül dedi ki...

Ellerine sağlık ...

Zeynep bloğumda kazananı (yani seni:) açıkladığım posta bir bakarmısın adres ile ilgili bişi sordumda .

ev kuşu dedi ki...

cok güzel olmus gercekten emeğinize saglık:)

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

çok güzel olmuş gerçekten..

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

çok güzel gerçekten..

Zeyno dedi ki...

Yemek bilirsin, dikiş bilirsin. Daha bir çok marifetin var biliyorum. E hani Zeynepler'in hepsi (senin gibi) marifetli olurdu? Ben niye beceriksizim o zaman... :)

zeynep dedi ki...

zeyno; ahh senin becerilerin var bende onları biliyorum güzel yüreklim:)