25.05.2011

Model Etek (2)



Kalıp olarak 36 beden düz çan eteğin üzerine uygulama yaptım,buradaki etekle aynı kalıp, farkı pliler öne bakıyor ortaya pli kaşe ve etek ucuna yan kısımlara  (bitmişi 7/20) parça ekledim.Korsaj kısmına da  iki bant (16/3,5) 

Korsaj : Çift kat ön kısmı tamamen telaladım.

Plilere içinden 1mm.makine çektim ki kot cinsi bir kumaş olduğundan katları belirgin ve sabit olsun diye.

Bir arkadaş sormuştu kalıbı nasıl modele uygularız diye kimdi hatırlayamadım kusura bakmasın görselde kesmeden önceki halini verdim umarım yararlı olur.

Çizilen tüm parçaların aynından kumaşı iki kat yaparak kesiyorsunuz.(2x4 şeklinde)

Etek ve korsajdaki bantlarında ölçüleri de yukarıda, yardımcı olur sanırım.

Kumaş miktarı 2mt.fazla fazla yetiyor zaten.

Resme tık yaparsanız daha iri halini görebilirsiniz.

Model- Dikim zeynep&zeynep

Hayırlı günler.

6 yorum:

Ülkü dedi ki...

Aaa bana etek dikmiş teşekkürler güzel olmuş sevdim :)) üff başına bela oldum di mi herşeyden kendime pay çıkarıyorum ama ne yapim seviyorum seni ve sana takılmayı :))

zeynep dedi ki...

Ülkü; güzel günlerde kullan tatlım:))
Est. ne demek kalplerimiz bir emin ol bende seviyorum seni:))

fikir projeleri dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK GÜLE GÜLE GİY

Şehnaz dedi ki...

iyi günlerde kullan canım..rahat ve şık bie etek..

sally dedi ki...

ablacım eline koluna sağlık çok teşekkür ederim.. hani sen kısmetlisin ya senin kısmetin bana da bu şekilde sirayet ediyor herhal Allah razı olsun

zeynep dedi ki...

Sally ; Rica ederim canım ne demek güzel günlerde keyifle kullan..Cümlemizden inşaAllah.