21.02.2011

Model Etek (1)

 Ön ve arkadan basen altı plileri olan klasik çan etek modeli...Yandan opti fermuarlı, beli içten pervazlıdır.

Basen kısmının tamamına kumaş tela yapıştırdım.Bel kısmının tam ağzına ince bir kurdele yada astardan ince bir şerit şeklinde keserek dikiyorum ki bele,kemersiz modellerde makine çekerken esneme yapmasın ..

Modeli tamamen pratik kalıpsız kesiyorum zaten çizime bakarsanız model uygulaması çok basit bu etekte..







Not: Eteğin yan kısmında çan modellerde hafif bir kavis veriyorum hafif balık modeli ve yumuşak bir kesim oluşturuyor..(Bu etekte düz çalıştım)

4 yorum:

Siyah Süt dedi ki...

günaydın canım, dikişi bilenlere gerçekten çok imreniyorum bende çok isterim ama yapabileceğimi zannetmiyorum..emeğine sağlık çok güzel görünüyor..

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ellerine saglik Zeynepcim :) hos gorunuyor, ozellikle de kullandigin 2 tek pile siradanliktan cikartmis etegi... gule gule iyi gunlerde kullanman dilegiyle...

hobivakti dedi ki...

Ellerine sağlık, güle güle giy. Dikiş bilmek güzel şey. İstediğin kumaştan istediğin renk, istediğin model dikme şansın var.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Kuşum Singer aldım evde süs biblo yani valla vakit olsa kurs vs gideceğim ama nerdeee, ellerine sağlık şimdiden tatlım öperim.