24.02.2011

Clutch-Portföy Çanta

Sayfasını dahası yaptıklarını hayranlıkla takip ettiğim leyya craftmania portföylerinden birde ben deneyeyim dedim tamamen rastgele diktim 10 yıldan fazla olmuştur en son çanta dikeli bakalım bu model deneme  çalışması, keyiflide, sonrakiler daha da güzel olacaktır umuyorum..





Nasıl Leyya'nınkiler kadar olmasa da  fena olmamış değil mi..:))

 Kullandığım tüm malzemeler evde var olan şeylerdi..Gri saten kumaş daha önce diktiğim bir sabahlıktan, iç astarı da yine önceden dikilmiş keten bir takımımdan artan kumaştı..Arasına evdeki çantalardan birinde bulunan plastik  malzemeden kullandım..Zinciri ise yine bir başka çantaya sap yapmak için yapı marketten (Tekzen) almıştım,bilginiz olsun metreyle satılıyor çeşit çeşit zincirler..

Üzerindekini gül diye başladım akşam öylesine denerken böyle bir çiçek çıktı ortaya:)) Yapımı burada detaylı anlatılmış denemek isteyenler için..

Şimdi sıra yeni denemelerde (içses)astar olarak keçe kullanmayı düşünüyorum kumaşlarıda biraz daha tok olanlardan yapmak lazım,Saten telalanmalı,hımm birde mıknatıslı çıtçıt lazım.. Bakalım neler çıkacak ortaya:))

by zeynep&zeynep

Sevgiler...

13 yorum:

Mutfaktan mis kokular dedi ki...

Daha nasil guzel yapacaksin? harika olmus bence, ellerine saglik çok SIK ! Bayildim

Anonymous dedi ki...

gerçekten harika...ellerine sağlık...sen harikasın...bi gün banada bi el atsan diyorummm..ha hahah hayy..:))))
züleyha...

yemyeşildeniz dedi ki...

zeynepcim, harika olmuş, çok beğendim, ellerine sağlıık.

ev kuşu dedi ki...

ellerinize saglık.. tek kelimeyle muhtesem olmus:) daha güzelini düsünemiyorum bile:) iyi günlerde kullanın..

Siyah Süt dedi ki...

bencede harika olmuş..eline sağlık..bende öğrenmek istiyorum dikiş :) sevgiler..

http://sutlugofret.blogspot.com/

SEVECEN dedi ki...

hazır gibi hiç belli değil valla...aa çok beğendim şekerim ben,tebrik ederim seni..

zeynep dedi ki...

mutfaktan mis kokular,

züleyha,

yemyeşildeniz,

ev kuşu,

Siyahsüt,

SEVECEN;

Hepinize de çokk teşekkür ederim ayrı ayrı beğenmenize sevindim bakalım bundan sonrakiler içinde aynı fikirde olacakmısınız:))

αѕαннαяα dedi ki...

Ellerine sağlık. Çooook şık ve güzel olmuş bence.

susamcorekotu dedi ki...

ZEYNEPCİM SÜPER OLMUŞ ELİNE SAĞLIK,
HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Cok güzel cok $Ik olmus ellerine saglik.

Accessories gibisin seni Stil Pazari'mda satmak istiyorum.))

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Ellerine sağlık gerçekten çok güzel olmuş...

dikisdersi dedi ki...

http://u-handbag.typepad.com/uhandblog/2008/08/easy-tutorial---how-to-insert-a-concealed-top-edge-bag-zipper.html

buda benden olsun belkide rastlamışsındır bu bloga kadın aşamalarını anlatıyor çanta yapımının ben yeni görenlerdenim ,hem kendine haksızlık etme çok güzel olmuş

senem dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık