7.10.2010

Pliseli siyah Pantolon_etek (düşük bel)



 Gönül rahatlığıyla giyebileceğiniz bir pantolon etek modeli..Aslında yandaki çizimde önde iki yanda da  plise kullanmıştım fakat kumaşımın çok dökümlü bir kumaş olması pliseyi güzel göstermedi iptal ettim dikerken...Böyle bir model için biraz daha ütü izi kaldıran hafif tok kumaşlar tercih edilebilir sanırım..Ben klasik pantolon etekleri çok sevmiyorum ve çokta rahat giyemiyorum bu model de dikkat ederseniz önde ve arkada ağ kısmı görünmüyor ,dolayısıyla üzerine kısa bluzlarla bile rahatlıkla giyebilirsiniz...





















Plise genişlikler 10cm dir.Ortada (10x2)Ben klasik pantolon kalıbına model uygulayarak yaptım...Ve kumaşım iç gösterdiği için tam boy astarladım..













Güzel günlerde kullanabileyim inşaAllah....Sevgiler..


Kumaş ölçüsü:Modelden 2 adet diktim kız kardeşim ve kendime toplamda 3 metre kumaş kullandım 36 beden için...Daha büyük bedenlerde iki boy (pantolon boyunuzun 2 katı) almak gerekiyor..

Tasarım-Dikiş zeynep&zeynep


6 yorum:

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

çok severim böyle pantolonları..Benimde vardı ama artık içine sığamıyorum malesef:((

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok güzel olmuş. bende yapmak isterdim ama maalesef kalıp olmadan yapamıyorum

nesrin dedi ki...

Cok zarif bir pantolon modeli. Güle güle giyinin. Sevgiler...

zeynep dedi ki...

Aylin;canım o kadar lezzetli yemekler yapıyorsun ki karşı koyabilene aşkolsun;)

zeynep dedi ki...

İki dirhem bir çekirdek;canım benim düz pantolon kalıbını boyuna tam ortadan kes sonra istediğin ölçüde ver payı göz kararı yap pliseleri ..Bu kadar basit...

zeynep dedi ki...

Nesrin;Hoşgeldiniz ..Teşekkür ederim beğeniniz ve hoş ziyaretiniz beni mutlu etti..Her zaman beklerim..