25.10.2010

Kışlık Füme pantolon..

Herhangi bir pantolon kalıbı kullanılabilir..

Ben sadece ön kısma dizkapağın altına kadar astar kumaş diktim yünlü kumaş olduğu için diz vermesini engellemek adına....

Kumaş miktarı=1,20 cm

Astar olarak kullandığım kumaş giymediğim eski bir gömleğin ön kısımları idi..

Pantolon ve eteklerde pens kullanmayı sevmiyorum çok mecbur kalırsam sadece arka bedene yapıyorum,Bu model biraz yüksel bel olduğu için arka bedene pens attım,pens fazlalıklarını da yanlardan atıyorum..

Dikim; zeynep&zeynep

                                                    Mutlu günler...

6 yorum:

mine dedi ki...

ellerine sağlık canım süper

zeynep dedi ki...

Mine;Teşekkürlerr canım..

Birileri anlatsın ( Nergiz ) dedi ki...

Emeklerine sağlık, ben pantolanlarda pek astar kullanmıyorum rahatsız eder diye düşünüyorum belki de...

zeynep dedi ki...

Birileri anlatsın;Canım bende sevmiyorum aslında bu yün kumaş olduğu için sadece ön kısmına kullandım..Hım birde yazlık pantolonlarda beyaz yada iç gösteren kumaşlarsa mecburen koyuyorum... Zaten yapı olarak üst üste giymeyi sevmiyorum astarla da rahatsız hissediyorum..

selda KAYA dedi ki...

Merhaba,
Ben de benzer bir pantolon diktim. Bel yüksek belden biraz daha düşük. Pens koymadım. Beli takmadan önce herşey iyi gidiyordu ama beli taktım ve kemer bana geniş geldi. Ben de kemerin arka ortasına üçgen şeklinde bir pens attım. Ama görüntü istediğim gibi değil. :(
Ne yapabilirim acaba?

Pratik Dikiş dedi ki...

Selda Kaya @ Düşük bel kemerlerde düz kemer takılmaz ,bel oyuntusuna uyum sağlayan bir kemer takmalısınız,Şayet düz taktınız ise ince kemer takın, kemeri çıkartıp yanlardan pens kadar daraltıp öyle kemer takmayı deneyin.
Dediğim gibi kemer düz değil pantolon ovalliğinde olmalı.Yani altı geniş bele doğru daralan türden.